• Home
  • Importanta gradinitei si cresei

Importanta gradinitei si cresei

0 comments

Importanta gradinitei (instructia si educatia)Instructia si educatia sunt doua aspecte esentiale in educatia copilului tau. Ambele se completeaza si nici unul dintre cele doua aspecte nu trebuie neglijat. Putem vorbi despre educatie si instructie inca din perioada de cresa, incepand cu varsta de un an si jumatate. Multe pareri contrarii adoptarii educatiei in cresa spun ca in general copilul este prea mic pentru a putea vedea efectele educatiei sau intruirii la aceasta varsta, insa se poate.

Totul se petrece la nivel de varsta, in cadrul institutiei Busy Bees Academy copiii sunt grupati pe segmente de varsta adecvate metodelor de instruire si educatie.
 
Importanta gradinitei (instructia si educatia)
 

  • De ce este bine pentru copil sa mearga la cresa sau la gradinita

 
Importanta gradinitei si cresei este vitala de multe ori in dezvoltarea copilului. Inca de la varste fragede, copilul isi dezvolta capacitati diverse:

  • isi dezvolta capacitatea de a gandi
  • isi dezvolta capacitatea de a vorbi
  • isi dezvolta de a rationa
  • isi fixeaza bazele relationarii
  • isi dezvolta simturile tactil, senzorial si motoriu
  • isi formeaza sistemul de valori

 

Foarte importanta este armonia dintre mediul de cresa / gradinita si mediul familial determina dezvoltarea copilului. Daca aceste doua medii sunt in armonie, dezvoltarea copilului se va face intr-un mod corect si copilul se va dezvolta armonios din toate punctele de vedere.
 

  • Importanta educatiei in cresa si gradinita

 
Mediul de cresa sau gradinita este foarte important pentru dezvoltarea copilului la nivel de interactiune de grup. Mediul de cresa si de gradinita (grup) il ajuta sa isi dezvolte o viziune asupra celor din jurul sau, sa isi dezvolte comunicarea, sa invete sa se confrunte cu situatii noi si cu medii noi, diferite, sa isi dezvolte capacitatea de a imparti cu ceilalti, sa isi micsoreze egoismul si sa inteleaga ca trebuie sa tina cont de cei din jurul sau.
 
Erasmus din Rotterdam atesta ca “oamenii nu se nasc intr-un anumit fel, se formează”. Acest principiu sta la baza abordarii educatiei incepand cu varste fragede. Abordarea in educatie trebuie facuta din toate punctele de vedere, la nivel holistic, pentru a obtine un rezultat la nivelul asteptarilor. Cu multa grija si rabdare, abordarea educatiei si instruirii pe segmente de varsta si la nivelul fiecarui copil in parte, in functie de caracteristicile personale, are rezultatele asteptate si de parinti si de educatori.

About the Author

Follow me


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

{"email":"Email address invalid","url":"Website address invalid","required":"Required field missing"}